domingo, 17 de junio de 2012

Proposta per la campanya d'estiu de Coca-cola 2012

Ara que ja es va apropant l'estiu, vull dedicar aquesta entrada al bloc a ensenyar-vos la campanya de l'estiu 2012 que he preparat per la marca Coca-cola.

Tal com es demanava al briefing inicial, enguany s'havia de seguir amb la idea que ja es va mostrar l'estiu passat. La campanya anterior, tenia doncs com a valors principals el gaudir de l'estiu, de les vacances i de la companyia de bons amics, entre d'altres.

Aquí us deixo l'enllaç per tal que pugueu veure-la:


Per a la campanya del 2011, es van utilitzar com a referents la simpatia que transmetia la marca Estrella Damm en els seus anuncis de "Mediterràniament". Coca-cola doncs, va agafar aquesta idea, tot i que es centrar en un target més jove.

Aquest any però, se'ns ha demanat un OPI més minimalista, que transmetés igualment aquests valors. Així doncs, el resultat final de la campanya ha sigut el següent:




Tal com podem veure, aquesta campanya té com a principal objectiu englobar un gran nombre de conceptes relacionats amb l'estiu amb els valors de la marca.

La nostra idea va ser trencadora: volíem jugar amb fer una elisió del propi producte. Això, inicialment, va espantar als directius de Coca-Cola; al final però, els vam poder convèncer que la forma de l'ampolla és tan única, que no és ni necessària la seva presència "real". Així mateix, el nom de la marca no apareix una vegada sinó que s'ha optat per a fer-ne una múltiple repetició. D'aquesta manera es vol cridar més l'atenció de qui vegi la campanya.

D'altra banda l'eslògan escollit ha sigut "Déjate llevar por lo bueno". Aquest pretén, mitjançant la paraula "bueno" ajudar a fer aquesta connotació de valors: així doncs pensarem que allò que  és bo és tant la marca com les vacances d'estiu.

A finals d'estiu podrem fer una valoració de l'èxit de la campanya.


Lídia Bartrolí i Mercader

No hay comentarios:

Publicar un comentario